کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارائه‎ی خدمات حیاتی از طریق تلفن همراه هوشمند میسر شد

با هدف ارتقاء سلامت جامعه، سامانه مجازی «ابر سلامت» با همکاری همراه اول راه اندازی و طی مراسمی در دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شد.

http://www.citna.ir/sites/default/files/pic_7.JPG

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا، در این مراسم که صبح روز دوشنبه 5 خردادماه با حضور مهندس جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس صدوقی مدیرعامل همراه اول، دکتر روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف، دکتر مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی و جمعی از مدیران ارشد وزارت «علوم، تحقیقات و فناوری» و وزارت «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» برگزار شد، ضمن تشریح ویژگی های سامانه ابر سلامت، از این سامانه مجازی رونمایی شد.

این سامانه هوشمند که مبتنی بر مدل خود مراقبتی است، با شعار «ابر سلامت در کنار هر خانواده ایرانی» تلاش می کند تا با تلفیق فناوری های نوین و دانش سلامت، سبب بهبود کیفیت زندگی و ترویج سبک زندگی سالم شود.

در این مراسم مهندس صدوقی مدیرعامل همراه اول با اشاره به حمایت های این اپراتور از سلامت جامعه اظهار داشت: علاوه بر آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه که با همکاری همراه اول در دانشگاه صنعتی شریف تأسیس شده است، همراه اول همکاری پژوهشی خود را در خصوص اندازه گیری تشعشعات امواج آنتن های BTS و گوشی تلفن همراه با دانشگاه های علم و صنعت و امیرکبیر گسترش داده است و بطور غیرمستقیم وارد حوزه بهبود سلامت مردم شده است. حال با این سامانه که با همکاری همراه اول، وزارت بهداشت، وزارت ارتباطات و دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است، ما بطور مستقیم به حوزه سلامت مردم ورود می کنیم.

وی گفت: همکاری در این پروژه در راستای مسؤولیت اجتماعی همراه اول و افق 5 ساله ماست که می خواهیم محبوبترین شرکت ایرانی باشیم.

 

صدوقی افزود: انشاء الله از شهریور ماه که خدمات نسل 3 و در ادامه 4 را ارائه کنیم، دیگر درآمد اپراتورهای تلفن همراه از مکالمه نخواهد بود، بلکه عمده درآمد از محل سرویس های گوناگون است.

 

وی از همه دست اندرکاران مرتبط با تلفن همراه درخواست کرد به توسعه شبکه همراه اول کمک کنند زیرا توسعه در بعضی مناطق از جمله تهران عملاً متوقف شده است.

 

صدوقی گفت: همراه اول حدود 3 هزار آنتن BTS در تهران دارد. هر چه آنتن بیشتر باشد، پوشش کامل تر شده و تشعشع کمتری به شهروندان می رسد. از آنجا که ما 96/5 درصد پوشش و بیشترین تعداد آنتن BTS در کشور را داریم، پس می توان ادعا کرد سالم ترین شبکه نیز از آن همراه اول است.

در این مراسم مهندس جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات نیز با بیان اینکه حوزه بهداشت از اهم حوزه ها برای تصمیم گیری است، اظهار داشت: در کشور 6 درصد GDP صرف حوزه سلامت می شود. باید این هزینه را کاهش دهیم.

وی گفت: این سامانه که امروز رونمایی می شود، معرف و مؤید یک پیشرفت است. تلفیقی از صنعت IT و حوزه سلامت است. از طریق تلفن های همراه هوشمند می توان خدماتی حیاتی ارائه کرد. امروز باید پارادایمی جدید در حوزه سلامت ایجاد شود. سازمان فناوری اطلاعات و اپراتور همراه اول که بیشترین پوشش را در کشور دارد، می توانند امکانات خود را در اختیار مردم و این طرح قرار دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20831 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/03/07 تعداد مشاهده: 1898
سافت گذر